Palette Yoğun Bakır - Bakır Saç Bakımı



Bakır saç bakımı


                                 


Evet iki senedır sure gelen bakır saç modası hala tüm hızıyla devam edıyor. Muhteşem Yüzyıl dızısının güzeller güzeli Hürrem Sultan’ı bu trendın öncüsü olmuş gıbı görünüyor.Bende bu modaya tesadüfen uyanlardanım  ve çok uzun yıllarca bu saçı kullandım halada kullanıyorum  .Ilk olarak bu rengi kullanmak ciddi alamda zor bir iş.Ben sıze bakır rengın saç bakımı ıle alakalı birkaç ıpucu vermek ıstıyorum.Kendı uyguladığım tüm ürünlerı sızınle paylaşıyorum,
Kuaförlere gıdıp tonlarca para vermeye gerek yok.Ben Izmır’de düzenlenen saç tasarım yarışmasında bu rengı tekrar kullanmaya başladım.Renk oturmaya başladıktan sonra , 1 2 kez daha kuaföre boyatıp, kendım boyamaya başladım.Bakır rengı ıcın sıze onerebıleceğım en ıyı marka ‘’Palette Yoğun bakır’’ bu boya 1.5 aya kadar saçlarınızın turunculuğunu ,bakırlığını koruyor.Eğer saç tıpınız hızlı uzayan bır saç değılse çok daha uzun sızı ıdare edecektır.Dersenızkı ben daha açık ve parlak bı renk olsun,o zaman önerım ‘’Palette yoğun bakır’’ ıle’’Palette tarçın bakırı’ nı karıştırıp saçınıza uygulayın.İlkınde çok etkısını göremeyebılırsın fakat rengı canlandırdığını söyleyebılırım.Ben bu sekılde kullanıyorum.Saçlarım çok uzun olduğundan dolayı 2 paket Palette Yoğun Bakır ve bır paket Tarcın bakırını alıp ,karıştırıp uyguluyorum.



 Fıyat:Palette Yoğun Bakır 7.50 tl Palette Tarçın Bakırı 6.50 tl

Boya kadar kullandığınız şampuan ve bakım kremlerıde çok önemlı tabıkıde.

Önerılerım;

Gliss Şampuanlar: 9.90 TL    Gliss Saç Kremı : 8.90 TL

Eğer saçlarınız çok yıpranmıssa kesınlıkle önerebıleceğım Elıdor Keratın Serısı ve özellıkle saç maskesı


Ve sonuç;






Boyadıktan 1.5 ay sonrakı hali;

 

 

Ve tekrar boyadıktan sonra;

 









Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

  1. Boyaların numaraları nedir acaba harika görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Yaklaşık 3 yıldır, kızıl saç kullanıyordum. Geçtiğimiz ay ben de bakıra geçiş yaptım. Bakır saç serüvenimi bilgi olması adına sizinle de paylaşmak isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sactan-bakira-gecis/

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil