Met Gala Nedir? 2016 Met Gala Ünlü Stilleri

MET Gala(Costume Institue Gala) Her sene farklı bir temadan yola çıkarak 1948 yılından günümüze kadar gelen her sene daha da keyifle izlediğim bir yardım galası diyebiliriz özetle :) Metrolopolitan Müzesi Kostüm Enstitüsü Galası katkılarıyla düzenlenen yardım gecesine birçok ünlü ismi bir arada ve birbirinden şık kıyafetlerle görmek işin keyifli diğer boyutu tabi :) New York ta gerçekleşen gala en büyük sosyal etkinlik ve yardım gecelerinden birisi olarak değerlendirilmekte ve her sene ünlülerin kırmızı halı üzerinde MET Gala da ne giyeceği konusu da büyük merak uyandırmakta.

Moda dünyasının Oscar’ı olarak kabul edilen MET Gala da her sene belirlenen bir tema olmaktadır ve 2016 gecenin teması “Age of Technology” olmuştur. Bu sene temanın getirdiği çağrışım dan mıdır ne heryer metalik heryer parlak. Uzun bi araştırmadan sonra ''MET Gala'' favorilerimi seçtim. Kırmızı halı elbiseleri (red carpet dresses) olarak ta değerlendirdiğimiz MET Gala gecesini elbiseleri...

O zaman başlıyoruz..


Balmain ve Victoria's Secret Angels işbirliği çok kısa bir video ile paylaşmak istedim

Açılışı tabi ki de en çok ses getiren tasarım ile yapıyorum..:) Zag Posen haute couture denilince akla gelen ilk isimlerden biri. Ünlülerin de galalarda sıkça tercih ettiği tasarımları her sene göz kamaştırmaya devam ediyor...


Claire Danes and Zac Posen



Katy Perry Manus x Machina 

''Her yıl, bir diğer yıldan daha orjinal daha şık''


Gigi Hadid -Tommy Hilfiger 



Taylor Swift-Louis Vuitton


Selena Gomez - Louis Vuitton


Rachel McAdams & Valentino



 Miranda Kerr & Louis Vuitton


Lily Aldridge & Michael Kors

''BA-YIL-DIM''


Lady Gaga - Versace


Kim Kardashian & Balmain



Karlie Kloss & Brandon Maxwell

'' BA-YIL-DIM''



Alessandra Ambrosio - Balmain


Adriana Lima & Giambattista Valli



Beyonce & Givenchy



Blake Lively & Burberry



Dakota Johnson & Gucci



Doutzen Kroes & Balmain



Emma Watson & Calvin Klein Collection

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum:

Yorum Gönder