Yves Rocher Sebo Végétal Alışverişim

Yves Rocher;  Benim en sevdiğim uygun fiyatlı cilt bakım ürünlerinin tamamını bir arada bulabileceğim, mağaza olarak çok güzel kokan ve anlamadığım bir şekilde alışveriş isteğimi her girdiğimde  tavan yaptıran marka denebilir kısaca :) Benim sevdicek mağazalarımdan biri :)
Benim paylaşmak istediğim yaklaşık 1 senedir düzenli olarak kullandığım Sebo Végétal  serisi ürünleri...



En son alışverişimden bir kare :) 



Gözenek Sıkılaştırıcı ve Kusur Giderici Nemlendirici Jel Krem


Kaside Kökünden elde edilen Baikal Tozu ile cildi sebum fazlasından arındırır ve matlık sağlar. Cildin sebum fazlasını emer, ciltteki kusurları giderir . Cilde gün boyu süren bir matlık kazandırır. Cildin günlük nem ihtiyacını karşılar. Cilde kadifemsi bir dokunuş sağlar. 

Sitesinde yazan açıklamaya yorumumu yapmak istiyorum; Ben karma bir cilde sahinim, sabah kalktığınızda yüzünüz normalde yağlı olur (gece cilt kendini yenilediği için) Bu ürün Sebum fazlasını kesinlikle emiyor, %70 oranında daha az yağlı bir ciltle uyanıyorsunuz :) Benim en sevdiğim yanı oydu mesela :)
Makyaj yapmadan önceki nemlendirici olarak kullanmak bence dahice çünkü gün boyu makyaj yüzünüzde kalsa bile cildiniz yağlanmıyor ki bu da bence önemli bir detay...


Ultra Mat Parlamaya Karşı Nemlendirici Jel Krem



Karma yağlı cilt bakımı için ideal olan krem içeriğindeki Kaside Kökünden elde edilen Baikal Tozu ile cildinizi nemlendirirken Flavoid adlı moleküller yardımıyla sebum salgınızı dengeler ve fazla yağı hapseder. 24 saat boyunca cildinize matlık kazandıran nemlendirici jel krem, ihtiyacınız olan en sıcak günlerde bile parlamanın önüne geçer.

Bu ürünle bir önceki kremin arasındaki farkı düşünürken sitesinden okuyunca birinin ultra olduğunu öğrendim. Bu ürünle ilişkimiz yeni daha ama bu sabah koşuya giderken kullandım kendisini aşırı terlememe ve yüzümü silmeme rağmen yine de nemini korudu ve hiçbir şekilde cildimde bir parlama olmadı :) 

Ultra Matlaştırıcı ve Gözenek Sıkılaştırıcı Serum



Kaside Kökünden elde edilen Baikal Tozu ile cildin yağ dengesini anında kontrol altına alarak sebum fazlalığını emer. Tıkanıklıkları açar ve gözeneklerin görünümünü en aza indirir. Yağlı cilt dokusunu arındırıp matlaştırır. Cilt yapısını yenileyen bitkisel formülü kusurları gidererek cilde canlılık verir.

Bu ürün hakkındaki yorumlarım ne yazık ki diğerleri kadar iyi olmayacak. Çünkü ben bi etkisini göremedim. Gözeneklerim mi sıkılaştı bilmiyorum! Bence sıkılaşmadı. Matlaştırdı desem zaten diğer ürünlerinde matlaştırma özelliği var. Birde bu ürünü ince bir tabaka halinde uygulamanız gerekiyor. Ben birazcık daha fazla uyguladığımda cilde fazla gelen ürün deri soyulması gibi topak topak oluyor :S Nedenini bende anlamadım :/


Gözenekleri Derinlemesine Arındıran Temizleme Jeli


Cilt temizliğinde en çok karşılaşılan sorunlardan biri cildin kurumasıdır. Gözenekleri Derinlemesine Arındıran Temizleme Jeli ile gözenekleriniz kirlerden arınırken, cildiniz nemini kaybetmez ve kurumaz.

Sıra bu ürüne gelse diye sabırsızlanıyordum.. Biri şu an bunu okuyorsa, bilgisayar başından kalksın ve hemen gidip bu ürünü alsın... İnanılmaz fresh, inanılmaz temizleyici, ve çok azıcık elinize almanıza rağmen bütün yüzünüze rahatlıkla yetiyor. Verdiğiniz paraya deycek bir ürün...Lütfen rica ediyorum gidin alın :)))))

Yağ Fazlasını Emen Arındırıcı Tonik Etkili Temizleme Suyu



Karma yağlı cilt bakımı için özel olarak geliştirilen temizleme suyunun bitkisel formülündeki Kaside Kökü hücreleri Flavoid adlı moleküller içerir. Bu moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alır, yağ fazlasını emerek parlamayı engeller.

Bu ürün hakkında çok fazla bir düşüncem yok bildiğiniz tonik ama diğer markaların toniklerinde akne sorunu olan ciltlerde, özellikle yanma ve sivilce çoğalması cilt kızarıklıkları gibi sorunlar olabiliyor, ben yaşamıştım. Bu üründe bir tonik ne yapması gerekiyorsa onu yapıyor :) extra serinin özelliği olarak matlaştırıyor.

Yağ Fazlasını Anında Emen Matlaştırıcı Maske



Bitkisel formülündeki Kaside Kökünden elde edilen Baikal Tozunun içerdiği Flavoid molekülleri cildin yağ dengesini sağlar. Ciltteki aşırı sebum ve hidratları anında emer, cildi gün boyu nemlendirir. Baikal Tozunun arındırıcı gücü ve kil ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde gözenekleri temizleyerek cildi derinlemesine arındırır ve tazeler. Cildin yeniden nefes almasını sağlar.

İlk fotoğrafta da görüldüğü gibi aileme yeni katılan bi ürün. Daha öncelerde bu ürünü kullanmıyordum. Fakat aldığımdan beri 3 kez kullandım. Şimdilik memnunum ileride bittiklerinde, bitenler yorumlarımda bahsedeceğim ürünler arasında :)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum:

Yorum Gönder