TDSF 2012-2013 Kostümüm ve Tasarımım


 Türkiye Dans Sporları Fedarasyonu'nun her sene düzenlediği Türkiye Salsa Şampiyonalarında Türkiye'nin her yerinden dansçılar ve dans okullarının katıldığı birbirinden güzel kostümleri ve danslarıyla yarışmacılar muhteşem bir atmosfer yaşatıyorlar.Bu yarışmalarda A B C klasman olmak üzere 3 kategoride yarışıyorsunuz.C ve B klasman Freestyle (Sosyal Dans) üzerinden değerlendirilirken A klasmanda yarışanlar buna ek olarak koreografilerini de sunuyor.Bu sezon da dansçılar diğer sezonlardakinden çok daha profosyonel bir şekilde hazırlanmıslar.Bu sezon kostümlerde kadife, saten ve parlak, pullu kumaşlar ağırlıklı olarak kullanıldı.Bunlara ek olarak süphesiz ki bu sezonun ve önümüzdeki 2-3 sezonun bana göre baş trendy olarak  kullanılacak şey ''Swarovski Taş'' işlemedir.Bu taşlar kullandığınız kostümü çok daha profesyonel gösterecektir ve küçük bi ayrıntı vardır ki iyi bir kostüm gördüğünüzde o dansçının da iyi bir dansçı olduğunu düşünürsünüz.Bu tabi ki bana göre de bir yanılgı :)

Ben bu seneki ''Türkiye Salsa Şampiyonası''nda üzerinde full taş işleme bulunan bir kostüm tasarlamayı tercih ettim :) Bence her dansçının dolabında bulunması gereken bir kostüm.

Bu kostümde yaklaşık 4.500 adet taş kullandım.1 eksik veya 1 fazla olabilir :) Yarısından çoğu swarovski taş olsa da elbetteki tamamı swarovski olmayan taşlar.Ben Swarovski , kristal , cam ve plastik taşları karıştırmayı tercih ettim.Hem maddi açıdan çok fazla zorlamaması için hemde bu saydığım taşlar ciddi anlamda ağır taşlar olduğundan dansımı kötü yönde etkileyebilir..Benim kostümüm bu 4 taş çeşitini karıştırdığımda yaklaşık olarak 3.5-4 kg ağırlığında oldu.Neyse ki bu ağırlık beni pek etkilemedi.Kuyruk kısmında likralı saten kullanmayı tercih ettim. Bilindiği üzere bu kumaş hem kendiliğinden parlak hemde hafif bir kumaş.Yani kuyruk için ideal..Boyun kısmında kullandığım şeritli tasma ise taşları ve kuyruğu  dengelemek amaçlıydı.Tasarımı ve dikimi annem ile birlikte yaptık.Aksesuarları iste biricik ablamla birlikte...İnsanın böyle bir ailesinin olması paha biçilemez doğrusu :))))

Ayrıntılı bilgi;

http://www.tdsf.gov.tr/

Dans okulum :)

http://www.vientodanceacademy.com/


İşte yarışmalardan bir kaç kare ve o atmosferi anlatan bir kaç fotoğraf...


Yarışma atmosferi..Yüksek ihtimal bir üst hite çıkanlar listesi asıldığındaki izdiham.. :)

 

 

Yarış yarış nereye kadar biraz eğlenmek lazım :)

 

 Final sonrası bekleme,sımarma :)

Kostüm tasarımımdan bir kaç kare..









 Mutlu son :)



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum:

Yorum Gönder