SU By Serpil Uykusuz ''PANDORA'S NIGHT'' - TIGSAD Iç Giyim Tasarım Yarışması

Uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhaba :)
Uzuunca bir süredir yazmadığımı ve yazmanın bana ne kadar iyi geldiğini farkettim ve artık neredeyse her gün yazacağim :)
Ben moda tasarım yarışmalarını çok yakından takip eder ve vaktim olduğu sürece katılmayı tercih ederim:) Şimdi sizlerle TİGSAD 'ın düzenlediği İç Çamaşırı Tasarım Yarışması için çizdiğim iç çamaşırı koleksiyonumu paylaşıcam. Genellikle hatta bu yarışmaya kadar katıldığım tüm yarışmalarda Finalist olarak yarıştım. Bu tasarımlarla Yarı Finalist olabildim. Kısmet DEĞİLMİŞ :) Seneye tekrar katılacağim. Yarışmalar için  soracağınız sorular olursa yorum olarak yazabilirsiniz. Nasıl hazırlanmanız gerektiği konusunda yardımcı olurum. Umarım koleksiyonumu beğenirsiniz:)))))








       






                           

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum:

Yorum Gönder