2016 Yaz Bikini - Mayo Modelleri ? Bu yaz ne giysem ???

Sıcak havaların yaklaşmasıyla buram buram deniz, buram buram tatil kokan şu günlerde eminim ki sizler de benim gibi bu yaz ne giysek acaba diyorsunuzdur:)
Geçtiğimiz son iki seneden bu zamana günlük hayatımızda ki kombin mantığı plajlara da geldi artık:) Bence bu hepimiz için müjdeli haber, çok sevdiğim vazgeçemediğim bikinilerimin üst ve ya alt parçalardaki ufak değişikliklerle, hem bikinimi kişiselleştiriyorum hemde şık ve modaya uygun görünüyorum...

Sizin için seçtiğim ilk ve favori parçalarım şüphesiz ki ''Etnik desenli'' mayo ve bikiniler :)))



Farklı kültürlerin yansımaları bu sezon bikinilerimizde...


Bu sezon en en çok hoşuma giden sırt detayı


Bu bikini kesinlikle benim olmalı :)


Bu moyokini eminim en çok tercih edilen model olacak, çok zarif çok şık...

Neredeyse tüm sezonların vazgeçilmez hayvan desenleri...





Büyük göğüslü bayanlar için seçtiğim şık ve toparlayıcı bikini üstleri..

                                                 

Bu kup ve üzerindeki biyeler benim en çok tercih ettiğim ve tasarımlarımda da yer verdiğim mükemmel bir detay... Endise etmeyin kızlar gerçekten küçük göğüsü daha dolgun büyük göğüsü ise daha toplu gösterebilen inanılmaz bir detay :)) Farklı detaylar mutlaka vardır biraz inceleyin derim:)


   Yine göğüs detayı hem trendlere uygun ve toparlayıcı...


Bu bikini üstü bu seneki favorilerimden biri...Bu sene ki  koleksiyonlarda file kullanılacağı trend raporlarında çok aşikardı ve yine yanılmadılar...



Tek söyleyebileceğim BA-YIL-DIM :)))



Bikini Altı Modelleri;


Gelelim diğer önemli detayımıza, Farklı parçaları  kombinlemek için bu sene yine değişik bikini alt modelleri ve desenleri bizlerle buluştu. Ben sizler için düz renkler seçtim ki modelleri daha iyi görebilelim:)



Bu detay bana 70 ler Retro Dönemlerini anımsattı...


Görüp görülebilcek en rahat bikini altı..Geçen sene kullandığım bir modeldi ve çok memnun kaldım. Vucudu deforme etmiyor ve şık ve modern bir görünüm sağlıyor.


Biraz iç çamaşırımsı sanki ! ? Denenebilir..


Bodrum sahillerinde en çok gördüğüm bikini altıydı...  Paylaşmak istedim :)


Gerçek anlamda ki favori parçalarımdan..


Bunu giyebilecek fizikteki kadınları tebrik eder saygı duyar hatta ayakta alkışlarım :)))))


Çok tatlı çok cici çok tercih edilir... Ben bir tane edindim :)


Hepimize mutlu huzurlu eğlence dolu bir yaz diliyorum xoxo :*






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum:

Yorum Gönder